Pages

Ads 468x60px

Naj-Komentar na tekst "Od objave popisa porezni dužnici platili 8 milijuna kuna"


Na tekst "Od objave popisa porezni dužnici platili 8 milijuna kun" objavljenom 09.08.2012 na portalu 24sata objavljen je zanimljiv komentar.


(nickname: Capafiori)

Capafiori: :U redu, g-đo Smiljanec, ljudi su počeli plaćati. Odgovorite mi na jednostavno pitanje: Moja firma sa respektabilnim pozitivnim saldom na računu dogovori (legalno i putem natječaja) posao npr. Gradom Zagrebom, uz sva jamstva plaćanja. Posao je vrijedan 10 mln kn, te ja naručitelju (nakon sklapanja ugovora) dostavljam račun, na koji u roku od 30 dana moram platiti i plaćam porez. Tijekom izvođenja, sklapamo još jedan zaseban posao vrijedan 4 mln kuna, i postupak se zna - od ispostave računa imam 30 dana za platiti porez na izdani račun, a naručitelj ni nakon završetka posla na moj račun nije uplatio niti lipe. Što sam ja ako platim porez, i gdje sam na toj vašoj listi ako ga ne platim? Igrate prljavu igru, i moja sreća je da ne želim niti moram sklopiti niti jedan posao u kojem nije izvršeno avansno plaćanje unaprijed, no, znate li Vi koliko je takvih poreznih dužnika kojima je praktički glavni dužnik država, a oni porezni dužnici? Slažem se, naplatite poreze onima kojima je posao plaćen, no onima kojima to nije - nemate od kuda naplatiti jer su dovedeni do bankrota, tako da će mnogima i zatvor biti spas.

Capafiori: :( Ne mogu šutjeti i "vikat" ću (nikad za sebe, uvijek za druge) dokle god ne izreču istinu. Prijatelja su mi doveli do bankrota, nakon što je njegov djed postavio biznis, otac održao i malo umnožio, on sve nasljedio i nije "ulijetao" u nikakve velike profite, no "navukli" su ga na državne institucije. Danas nema ni djedovinu, ni očevinu, ni stečevinu, a porezni dug kao Eiffelov toranj, naravno, sa time da je večinu poslova završio, da je sve u funkciji, samo nedostaje ona sitna karika - nije mu plaćeno niti lipe. Da ne govorim o tome da je morao otpustiti 60 stalno zaposlenih, da im duguje za plaće, da im mjesecima nije plaćao doprinose i staž. On više nikada neće ustati, pa ni da mu isplate dugove, a ustati neće zato jer je izgubio i obraz i povjerenje.



No comments:

Post a Comment