Pages

Ads 468x60px

Naj-Komentar na tekst "Jesmo li svjesni kako nismo besmrtni !?"


Na tekst "Jesmo li svjesni kako nismo besmrtni !?" objavljenom 22.07.2012 na portalu sbplus.hr objavljen je zanimljiv komentar.




(nickname: rakija)

"Nedavno sam imao razgovor sa jednom starijom gospođom u svojoj zgradi....zgrada je unutar većeg naselja..izgrađenog 80-ih godina..nije bitno gdje!! Kaže..nekada su se ljudi predveče okupljali na ulazu u zgradu..ispod drvoreda....igrao se šah, kartalo se..razgovaralo se...ljudi su bili zadovoljni....iako stanovi nisu bili njihovi....ikao su vozili stojadine...iako nisu imali internet...iako nisu imali trgovački centar u kojeg mogu odlazit na dan Uskrsa i Božića!!

Danas...imaju sve...brze aute, mobitele, internete, bankovne račune, kartice, americane , dinerse...a nisu zadovoljni.....a ne poznaju svog susjeda u zgradi...ne samo u zgradi..ne poznaju susjede na svom katu!! Svi su zatvoreni unutar zidina...svatko čuva svoju privatnost...svatko se boji svakoga...nitko nije zadovoljan!! Svi žele biti šefovi, svi žele imati službeni mobitel i automobil, menageri..rukovodioci...!!! Svi se natječu u nekim visokim školama...nadmudruju se tko ima veću i jaču diplomu..tko ima veću kuću, veći i bolji automobil, a kad realno sagledaš više se pametnijih stvari naslušaš od običnog seljaka ili radnika nego od nekog "visokoobrazovanog" ingenjera sa index-afera diplomom !!

Ja nisam Jugonostalgičar...ali ona država je imala jednu pametnu stvar...u toj državi su se pravili stanovi, kućice za mali narod, skroman narod.....takvih je sve manje!!! Ja se pitam, zašto ova država ne izgrađuje naselja sa malim kućicama i vrtom..za ljude skromnih razmišljanja...nek naselje ima osnovnu infrasrukturu...kućice sa dvije sobe, kupatilom i Da li si možemo priuštiti više.....??
Puno pišem...društvo je otišlo kvragu..ali to je samo po mojim mjerilima i mjerilima starijih od mene..mjerilima naše generacije....buduće generacije imaju drugačija mjerila i oni će za 50 godina govoriti da je svijet otišao kvragu..pitanje je samo kada će svijet zapravo otići kvragu....jer svaka generacija ima svoje vrijeme odlaska kvragu..pitanje je koja će generacija to stvarno doživjet!!
Moja generacija je odgojena na drugim principima...principi kojih se ja ne stidim....odgojeni smo da poštujemo jedni druge(manje, više), odgojeni smo packama i šibama, odgojeni smo da starijima kažemo VI...odgojeni smo u drugarstvu...da pozdravimo sa ZDRAVO..a istovremeno smo odgojeni da staroj bakici kažemo u prolazu "Hvaljen Isus"!!!

Odgojeni smo da se stidimo nekih svojih postupaka...na principu.."nemoj sine, sramota je"!! Ta riječ..taj slogan je najveća greška naših roditelja.....taj slogan.."nemoj sine, sramota je"..to je najveći problem moje generacije i moje Slavonije....nitko nas nije učio da se laktamo..da budemo najglasniji...da se guramo...da preskačemo...da idemo preko reda!! "




No comments:

Post a Comment