Pages

Ads 468x60px

Naj-Komentar na tekst "Štednja na pacijentima "




Na tekst "Štednja na pacijentima KB Sveti Duh za 806 tisuća uredio liječničke prostorije, a bolesnici koji umiru od raka nemaju ni klimu u sobama " objavljenom 09.04.2014 na portalu index.hr  objavljen je zanimljiv komentar.

(nickname: "zagman1")

"Kako i zašto?Evo jedan primjer sa lijekovima. Jučer na putu od Dubrovnika prema Sinju stanem ispred apoteke u Neumu (BiH) i tražim Chloramphenicol, antibiotsku mast obzirom da to kod nas ne možeš kupit bez recepta.Apotekarica mi da i kaže da košta 1,5 KM ili 6 kuna zaokruženo.Usput mi kaže da je čula od nekoga da to isto u Hrvatskoj košta 46 (četrdesetšest) kuna.Ma ne mogu vjerovat ipak je to prevelika razlika, gotovo 800% skuplje, a ona kaže da je to samo čula.I danas vrag mi neda mira, pođem ja u apoteku u Sinju i pitam koliko to košta i stvarno košta toliko.Usput im ispričam priču iz Neuma pa se i oni čudom čude.Naime lijek proizvodi Krka iz Slovenije.I mi i oni su smo u EU, dakle nema carine.BiH nije, a i oni zaračunavaju nekakvu maržu i imaju neki PDV na tvorničku cijenu.Teško je vjerovati da subvencioniraju lijek koji se kupuje u slobodnoj prodaji.800%, pobogu pa koje su to marže!?Sad mi je jasnije zašto se naš zdravstveni sustav raspada, a i ne samo zdravstveni.Pa koje smo mi to ovce kad nas tako šišaju!?"  






No comments:

Post a Comment